سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

موتور رندر Keyshot

دانلود موتور رندر Keyshot



موتور رندر Keyshot 4 با معرفی live Linking  پای خود را به عرصه طراحی صنعتی باز کرد.

با استقبال بی نظیر طراحان و مدلسازان از از موتور سریع و قدرتمند KeyShot ، در نسخه جدید کاربران نرم افزار SolidWork 2013  میتوانند در هر لحظه از مدلسازی و طراحی خود، رندرینگ نهایی را در نرم افزار KeyShot 4  ملاحظه نمایند. با استفاده از قابلیت Live Linking  بدون نیاز به ارسال و دریافت خروجی، نرم افزارهای SolidWork و Keyshot  به صورت RealTime  به هم متصل بوده و از قابلیت های یکدیگر استفاده میکنند.


از دیگر قابلیت های بی نظیر این نسخه میتوان به keyshotVR اشاره کرد که به کاربران اجازه میدهد مدلها و صحنه های خود را با قابلیت تعاملی (interactive) در مرورگرهای اینترنت با قابلیت HTML5 با کیفیت بسیار بالاتر از قبل مشاهده نمایند.

 Luxion یکی از شرکت هایی است  که به شدت در حال توسعه می باشد  و نشان داده است که نمیخواهد از دیگر رقبا عقب بماند.اما با این بروز رسانی گویی مسیر خود را به سمت طراحی مدلینگ تغییر داده است و میخواهد در عرصه Presentation  های صنعتی گام بردارد. معرفی Live Linking  و ارتباط با SolidWork را میتوان نشانه ای برای عقب گرد در زمینه رندرینگ انیمیشن و جلوه های بصری دانست.  از آنجایی که رندرینگ سیالاتی مانند آب ، آتش و دود در نسخه جدید هم تغییری نکرده و عملا نمیتوان چنین افکت هایی را به صورت کامل با Keyshot   بدست آورد میتوان نتیجه گرفت که Keyshot  در برابر رقبایی چون Arion  و  Octane  و thea  بشدت ضعیف بوده و عقب نشینی کرده است.

اما keyshot  نیز محاسن خود را دارد. اولین نکته ای که بسیار خیره کننده بود، سرعت رندر در مقابل کیفیت بالای تصاویر بود. سیستمی بسیار سریع بر پایه CPU و بدون نیاز به هیچ گونه کارت گرافیک خاص. سرعت انتصاب و ساخت متریال بسیار بالا و به صورت RealTime می باشد. هیچ نیازی به دانستن قواعد و شرایط فیزیکی و یا آشنایی با الگوریتم های رندرینگ نخواهید داشت. فقط و فقط رندر کنید و لذت ببرید.

در صورتی که کار شما مدل سازی و یا رندرینگ و انیمیشن می باشد و نمی دانید که با کدام موتور رندر میتوانید به راحتی کار کنید، تنها انتخاب شماKeyshot می باشد. تعداد پارامترهای آنقدر کم است که در کمتر از نیم ساعت همه آنها را میتوانید بشناسید. هر تغییر در پارامترها به صورت    RealTimeنمایش داده شده و نیازی به صرف زمان های طولانی رندرینگ نخواهید  داشت.

البته شاید حرفه ای های رندرینگ از این نرم افزار استقبال نکنند و یا کسانی که به یک موتور خاص عادت کرده اند ولی مطمئن باشید بزودی موتورهای رندرینگ جدید جایگزین موتورهای رندرینگ فعلی خواهند شد. چه دلیلی وجود دارد که ساعت ها منتظر رندرینگ VRay بنمانید و در آخر هم نتوانید یک رندر زیبا و کامل ایجاد نمایید. اگر می خواهید بدانید که با Keyshot چه کارهایی را می توان انجام داد، ادامه مطلب را از دست ندهید.

بیش از 600 متریال آماده و 5000 متریال قابل خرید از شرکت Luxion ، محاسبه انعکاس و شکست نور به صورت RealTime، محاسبه GI به صورتRealTime ، امکان تعریف متریال های ترکیبی، متریال فلز، بدنه ماشین و .. به صورت آماده، استفاده از نور پردازی HDRI ، نور پردازی محیطی RealTIme، رندر به صورت تک فریم و انیمیشن، امکان ساخت انیمیشن در محیط برنامه، پشتیبانی کامل از تمام توان پردازنده های جدید در وضعیت 64-bit حقیقی، رندرینگ توسط رندرفارم و شبکه، نرم افزار کمکی برای رندرینگ تحت شبکه و صدها مورد دیگر فقط در چند دقیقه قابل ارائه می باشد.

پشتیبانی از فرمت فایل های بسیار زیاد ( تقریبا از تمامی نرم افزارهای بدون نیاز به نرم افزار واسط) شما را قادر می سازد که به راحتی از نرم افزارهای چون 3ds Max , maya , lightewave, cinema4d , Houdini , solidworks , catia , pro   engineering , autocad , invertor , creo , steo  و فرمت Colladaاستفاده نمایید. البته هنوز این موتور رندر برای کار با Particle systems ها مشکل دارد اما برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان، اشیا مانند اتومبیل ها، لوازم خانگی و ... بسیار کارآمد می باشد.


گالری آثار رندر شده با keyshot

وبسایت رسمی keyshot

دانلود نسخه 32 بیتی با لینک مستقیم با حجم 389 مگابایت
دانلود نسخه 64 بیتی با لینک مستقیم با حجم 400 مگابایت


منابع

www.dfmrendering.com

www.keyshot.com

7alma.blogsky.com

soft98.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد