سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

تورنت چیست ؟

تورنت چیست ؟


در این مطلب قصد معرفی تورنت که یک شبکه اشتراک گذاری فایل بین کاربران است را دارم .

 





تورنت چیست ؟

تورنت یک شبکه اشتراک گذاری فایل بین کاربران است. یعنی کاربران این شبکه، فایل هایی رو که روی کامپیوترشون دارن، با کمک یک برنامه خاص بین بقیه کاربران به اشتراک میذارن. پس دانلود  از Torrent، یعنی دریافت فایل از دیگران، نه از یک سایت خاص.


فایل با پسوند .torrent چیست؟

وقتی شما در سایت هایی جستجوی فایل تورنت دنبال یک فیلم یا برنامه میگردین، نهایتا یک فایل با پسوند .torrent به شما میدهد که حجم خیلی کمی دارد. مثلا 50 کیلوبایت است. این فایل شامل اطلاعاتی است که برای دانلود کردن فیلم موردنظر شما لازم است.


چگونه از تورنت دانلود کنیم ؟

  1. برنامه مخصوص به دانلود از تورنت را نصب می کنیم که بهترین آنها utorrent هست .
  2. فایل .torrent را از سایت های جستجو گر فایل تورنت پیدا کرده و بعد از دریافت فایل .torrent ان را با  utorrent باز کنید (دانلود شروع شد)

نظرات 3 + ارسال نظر
moeid یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 17:38

mamnon mofid bod

reza پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 08:57 http://p30amd.rozblog.com

سلام .من اونم که گفتم بیا با هم وبلاگ رو گسترش بدیم مطالب وبلاگتو به وبلاگ من انتقال بده وبیا در اونجا وبلاگ رو گسترش بدیم
1:وبلاگ من قابل عضویت است
2:دارای کد +1 است
خوشحال میشم با هم کار کنیم

سی جی نانو سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 11:12 http://cgnano.ir

سلام همکار
من صاحب وبلاگ smspersia.blogsky.com م
ما با چند نفر یه تیم گرافیکی تشکیل دادیم و سایت
cgnano.ir تالار گفتگو
cgnano.ir/blog سایت اموزش غیر مستقیم
رو تشکیل دادیم
اگه وقتشو داری مدیریت قسمت تری دی مکسو به اهده بگیری

فعلا بای

نه ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد