سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای
سون آلما

سون آلما

معرفی و آموزش هنر دیجیتال و طراحی گرفیک دو بعدی و سه بعدی و مقالات حرفه ای

سرویس اشتراک ویدئو آنلاین


آشنایی با سرویس اشتراک فیلم آنلاین و نحویه دانلود از آن.
 
 

امروزه با وجود دوربین بر روی تلفن های همراه لپ تاپ ها و دوربین های مختلف , مردم از چیز های مختلف فیلم می گیرند و به اشتراک می گذارند. در ادامه به معرفی برخی از سایت ها برای به اشتراک گذاری ویدئو اشاره می کنیم.


YouTube

لعنت به این سرویس (YouTube) که به اسم آزادی بیان به پیامبر عظیم شان اسلام توهین کردند

Metacafe
این سایت بیشتر متمرکز بر فیلم هایی است که جنبه سرگرمی داشته باشند و البته باید محتوای فیلم ها منحصربفرد و غیرکپی باشند و به نوعی مکانی برای آپلود فیلم های کوتاه مثل بازی های ویدیویی و تلویزیونی و موسیقی و ورزش می باشد.

Vitomy

این سایت هم که میزبانی آپلود و دانلود فایل های ویدیوئی را بر عهده دارد و کاربر می تواند در این سایت کانال مخصوص خود را با قالب سفارشی خود بسازد و از امکانات آپلود و دانلود و پیش نمایش و جستجو در قالب دو پنل پولی و رایگان استفاده نماید که در حالت رایگان تا 40GB امکان ذخیره سازی و در حالت پولی تا 200GB امکان آپلود فایل دارد.

Blip.tv
یک سرویس به اشتراک گذاری ویدئو با هدف نمایش ویدئو های تولید شده توسط مردم به صورت سریالی است و هدف اصلی آن برآورده ساختن یک مکان برای جامعه ویدیوبلاگرها است و حتی برای ویدیو های تبلیغاتی کاربران را نیز در سود آن سهیم می کند و در این سایت امکان تبدیل ویدیوها وجود دارد و بیشتر هم برای کاربرانی که تولید محتوا می کنند مناسب می باشد.


Vimeo

بهترین سرویس دهنده و پاکترین سرویس دهنده مخصوص هنرمندان

در سال 2004،  گروهی از فیلمسازان که می خواستند کار خلاق خود و لحظات شخصی از زندگی خود را برای دیگران به اشتراک گذارن Vimeo را تاسیس کردند.
امروز، میلیون ها نفر از مردم از سراسر جهان در حال استفاده از Vimeo، هستند.

اسم ویمیو توسط جیک لادویک خلق شد که از تغییر در کلمه ویدیو (Video)، و با قرار دادن کلمه "me" (به معنی "من") به عنوان ارجاعی به کاربر محور بودن سایت و همچنین واروواژهای از کلمه "movie" (به معنی "فیلم") به وجود آمده‌است.
شرکت آی‌ای‌سی ویمیو را در آگوست سال ۲۰۰۶ خریداری کرد.


آپارات

بهترین سرویس دهنده وطنی البته تا الان چون تا الآن ویدیو هاش پاک بوده! مزیت دیگش اینکه،کاملا فارسیه!!دوم اینکه ویدیو های آپلود شده بر اساس نوع،دسته بندی شده اند.به همراه یک جستجوگر،برای جستجوی فیلم مورد علاقه تان وجود دارد.

و اما نکته چند نکته مهم

برای تماشای ویدیو آنلان فلش پلیر  ( Flash Player ) را نصب کنید
♦  با فعال کردن گزینه HD کیفیت بهتری داشته باشید .
برای دانلود این ویدئو نسخه   جدید  برنامه IDM Internet Download Manager که برنامه مدیریت دانلود هست را نصب کنید .
زمانی که شما  ویدئو های  آنلاین را Play کنید یک گزینه دانلود  در کنار پنجره  نمایش داده می شود که با فشردن آن امکان دانلود برای شما فراهم می شود .
منبع http://7alma.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد